El passat dilluns 18 de maig el Punt de Lectura es va omplir de dracs. Dracs petits, dracs grans, dracs bons i no tan bons, fins i tot n'hi havia alguns de molt dolents . Rondaven tots per la nostra estança esperant que arribessin les nenes i nens de l'escola.
Uns quants es trobaven amagats a les prestatgeries, d'altres dins els llibres, d'altres damunt la taula però el cert és que en vam conèixer molts i de molts tipus de dracs i dragones . Els que més van agradar van ser els que ens parlaven amb rimes i ens explicaven la seva història. Els nens i nenes que van fer l'activitat de Pla d'Entorn van ser molt enginyosos i els hi van donar resposta inventant la seva rima.
Però no us penseu que es va acabar així no, perquè cadascú en va confegir un i se'l va emportar a casa. Aquí en teniu una mostra.





Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada