El Gerard ens va explicar els seus inicis en aquest procés de creació de mobiliari artesanal. Ens deia que tot va néixer quan amb pellets va construir primer, una tauleta pel seu domicili, i com darrere la tauleta van anar apareixent altres objectes.
Aquest primer pas va ser determinant perquè es decidís a matricular en un Grau Mitjà de Fusteria, per adquirir coneixement i destresa en els processos de treball i construcció en fusta. La pandèmia de Covid li va estroncar aquesta formació que més tard va tornar a reprendre. Mentre aquest període el mantenia reclòs a casa seguia esbrinant per les xarxes com treballaven altres "ebenistes", com l'artesania prenia valor i el producte resultant era d'una qualitat molt diferent al que oferia la producció l'industrial.
De forma gradual s'ha format en un ofici artesà i creat un negoci propi. Si en voleu saber més podeu visitar "Fet pel Gerard" .
Els assistents vam poder veure alguns dels seus treballs i com és el procés de creació des del moment que li fan un encàrrec. Vam gaudir d'una vetllada molt exitosa en la que es va despertar la curiositat del veïnatge. Des del Punt de Lectura li desitgem un llarg camí en aquesta aventura.


